msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC Cruises promoot de Fly & Cruise naar de Rode Zee met een niet te missen Flash Sale: het Midden-Oosten is nog nooit zo dichtbij geweest!

12/10/2023

• Flash Sale op een unieke route van 7 nachten met MSC Cruises door het Midden-Oosten, langs de zonnige wateren van de Rode Zee, om de schoonheid van Saoedi-Arabië, Jordanië en Egypte te ontdekken.
  • Niet minder dan 4 UNESCO werelderfgoedsites in één cruise : Luxor en Caïro (Egypte), Petra (Jordanië) en Al-‘Ula (Saoedie-Arabië)
  • Dankzij de samenwerking met Brussels Airlines en het Fly & Cruise arrangement kunnen gasten zorgeloos vertrekken vanuit Brussel naar Sharm El Sheikh.
  • De Flash Sale begint op 12 oktober en duurt 10 dagen.

Brussel, 12 oktober 2023 - MSC Cruises kondigt een uitzonderlijke Flash Sale aan voor hun 7-daagse Fly & Cruise, die reizigers meeneemt op een spectaculaire reis om de meest gewilde schatten van het Midden-Oosten te ontdekken. De route omvat stops in Saoedi-Arabië, Jordanië en Egypte, en belooft unieke ervaringen en onvergetelijke herinneringen.

Aan boord van de MSC Orchestra kunnen gasten genieten van een droomcruise met ruime en elegante binnenruimtes, een gevarieerd culinair aanbod, boeiend entertainment en hoogwaardige voorzieningen. Elke dag biedt talloze mogelijkheden om te ontspannen en elk moment te koesteren.

Deze cruise biedt een unieke duik in de archeologische schatten van Saoedi-Arabië, met de historische stad Al-‘Ula als hoogtepunt, erkend als werelderfgoed door UNESCO. Het hoogtepunt van dit maritiem avontuur is de verkenning van de UNESCO-stad Petra vanuit Aqaba, Jordanië, waar de intrigerende koninklijke tombes, smalle kloven en het iconische Schathuis van de Nabateeërs worden bezocht. MSC Cruises biedt daarnaast een scala aan excursies in Egypte, waaronder een rivierexcursie over de Nijl, een bezoek aan de majestueuze piramide van Khafra en de kolossale Sfinx, evenals een onderdompeling in Caïro, de faraonische metropool.

Deze Flash Sale begint op 12 oktober en duurt 10 dagen, waardoor reizigers een buitengewone kans krijgen om deze regio vol culturele schatten te verkennen.

Een buitengewoon avontuur met een rechtstreekse vlucht van Brussel naar Sharm El Sheikh, waarbij u meteen aan boord gaat van de MSC Orchestra: de Flash Sale voor deze onvergetelijke ervaring van 8 dagen en 7 nachten wordt aangeboden Een kans die u niet mag missen om de schatten van de Rode Zee te ontdekken.

Frank Van den Steen, Country Manager Benelux MSC Cruises, legt uit: "Onze Flash Sale belicht een unieke bestemming. Dankzij de samenwerking met Brussels Airlines en ons Fly & Cruise-arrangement kunnen onze klanten zorgeloos reizen van Brussel naar Sharm El Sheikh en direct bij aankomst aan boord gaan. Deze cruise langs de Rode Zee, met ontdekkingen in Saoedi-Arabië, Egypte en Jordanië, belooft een buitengewone ervaring. Geen enkele route doorkruist zoveel UNESCO-werelderfgoedsites. De diverse culturele schatten, adembenemende landschappen en unieke ervaringen maken deze reis onvergetelijk."

OPMERKING VOOR DE REDACTIE

Meer informatie over de formule "Fly & Cruise" :

Om het onze klanten gemakkelijker te maken, biedt MSC het Fly & Cruise pakket aan.

Fly & Cruise is een volledig door MSC verzorgd pakket, vanaf het moment dat de klant op de luchthaven aankomt tot het einde van de reis. In dit geval biedt MSC een complete aanbieding en ervaring. De vluchten worden uitgevoerd door gerenommeerde partnerluchtvaartmaatschappijen. Het pakket omvat luchthavenbelastingen, ingecheckte bagage en transfers van en naar de inschepings- en ontschepingshavens. Bovendien profiteren klanten van een aansluitingsgarantie in geval van mogelijke vertraging, een bagage-ophaalservice, luchthavenassistentie vanaf 2 uur voor vertrek en telefonische hulp in geval van nood.

Over MSC Cruises

De cruisedivisie van MSC Group, het toonaangevende Zwitserse scheepvaart- en logistiekconglomeraat met een maritieme geschiedenis die meer dan 300 jaar teruggaat, houdt hoofdkantoor in de Zwitserse stad Genève en omvat twee afzonderlijke merken - een eigentijds en luxemerk.

Het eigentijdse merk MSC Cruises is het op twee na grootste cruisemerk ter wereld en toonaangevend in Europa, Zuid-Amerika, het Midden-Oosten en Zuidelijk Afrika met een groter marktaandeel en meer ingezette capaciteit dan welke andere speler dan ook. Het is ook het snelst groeiende wereldwijde cruisemerk met een sterke aanwezigheid in het Caribisch gebied, Noord-Amerika en het Verre Oosten.

Het zet 22 moderne schepen in en heeft daarnaast wereldwijd aanzienlijk geïnvesteerd in toekomstige nieuwe vaartuigen. De vloot zal naar verwachting groeien tot 23 cruiseschepen in 2025.

MSC Cruises biedt haar gasten een verrijkende, meeslepende en veilige cruise-ervaring die is geïnspireerd op het Europese erfgoed van het bedrijf. Aan boord kan men genieten van internationale gerechten, entertainment van wereldklasse, bekroonde familieprogramma’s en de allernieuwste gebruiksvriendelijke technologie. Hier kunt u meer lezen over de routes van het eigentijdse merk en de ervaring aan boord van haar schepen.

Daarnaast zal het luxemerk Explora Journeys in 2023 haar activiteiten beginnen, met een vloot die beschikt over de nieuwste en meest geavanceerde milieu- en maritieme technologieën. Het eerste schip heeft een brutotonnage van 63.900 GT en biedt 461 van de grootste cruiseschipsuites die er te vinden zijn, allemaal met terras aan de oceaan. Deze luxueuze schepen zullen een breed scala aan nieuwe gastenervaringen en andere activiteiten introduceren in het luxesegment. Tevens bieden ze een royale hoeveelheid openbare ruimte en een uiterst innovatief ontwerp. Hier vindt u meer informatie over Explora Journeys.

MSC zet zich al geruime tijd in voor het milieu en heeft als langetermijndoelstelling om in 2050 een netto nuluitstoot voor haar activiteiten te hebben bereikt. Het bedrijf is ook een belangrijke investeerder in geavanceerde milieuvriendelijke maritieme technologieën, met als doel om de versnelde ontwikkeling en beschikbaarheid ervan in de hele sector te ondersteunen. Hier kunt u meer lezen over het milieu-engagement van het bedrijf.

Tot slot kunt u hier meer lezen over de MSC Foundation, de eigen organisatie van de MSC Group die zich inzet voor natuurbehoud, humanitaire hulp en cultuur.