msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

VIJF REDENEN OM LID TE WORDEN VAN DE MSC VOYAGERS CLUB EN TE GENIETEN VAN EEN WERELD VAN VOORDELEN

22/05/2019

Genève, Zwitserland, 21 mei 2019 - MSC Cruises, het in Zwitserland gevestigde grootste cruisebedrijf in de privésector en marktleider in Europa, Zuid-Amerika, Zuid-Afrika en de Golf, heeft details onthuld over extra kortingen en voordelen voor hun populaire MSC Voyagers Clubloyaliteitsprogramma.

De MSC Voyagers Club is ontworpen om de terugkerende klanten van MSC Cruises te belonen, een manier om de liefde voor reizen over zee met leden te delen en de toewijding van het bedrijf te versterken om gasten een uitzonderlijke ervaring voor, tijdens en na hun cruise te bieden. Met een groeiende vloot van moderne, elegante schepen, een aanbod aan boord dat is ontworpen rond unieke ervaringen en een ongelooflijke keuze aan vaarroutes over de hele wereld, zijn er meer redenen dan ooit om te kiezen voor een vakantie met MSC Cruises.
1) VERSCHILLENDE LIDMAATSCHAPSNIVEAUS BIEDEN HOGERE BELONINGEN
De MSC Voyagers Club is gratis en het is heel eenvoudig om lid te worden! Alle gasten die van 2006 met MSC Cruises hebben gereisd of op dit moment een bevestigde boeking hebben, kunnen de Voyagers Club toepassen voor dat zij aan boord gaan, aan boord van het schip of gedurende de cruise om gebruik te kunnen maken van de oplopende voordelen en beloningen.
Er zijn verschillende lidmaatschapsniveaus, welke oplopende beloningen geven – Welcome, Classic, Silver, Gold en Black. Gasten kunnen punten verdienen die hun voordelen en lidmaatschapsstatus doen oplopen.
Voorbeelden van voordelen zijn: een speciale ‘welkom terug’ cocktail en een informatieve nieuwsbrief voor Classic en Silver Card Members, zij genieten ook van deze voordelen, evenals een fruitmand en $50 boordtegoed bij Voyages Selection cruises dat naar wens te besteden is!
Gold Card Members genieten naast de bovenstaande voordelen van een één uur durend bezoek aan de Thermal Area in de MSC Aurea Spa, de zeer gewilde plek voor ontspanning aan boord van de MSC Cruises-vloot, evenals gratis geschenken en voorrang bij ontscheping in havens waar tenderboten nodig zijn.
Voordelen van de Black Card-leden omvatten alle voordelen van andere niveaus van lidmaatschap, met een groot aantal extra's, waaronder gratis prosecco in de hut en aardbeien, slippers en een luxe badjas, een heerlijk menu voor twee personen in één van de specialiteitenrestaurants, een gratis dansles, een gratis chocoladescheepsmodel, late uitchecktijden en voorrang bij ontschepen aan het einde van de cruise, evenals een exclusief feest voor Black-leden tijdens de cruise. Vanaf september 2019 krijgt het lidmaatschap van het Black Card-niveau de naam Diamond om de vele kostbare voordelen op dit niveau weer te geven.

2.) STATUS MATCH-PROGRAMMA VOOR AVID-REIZIGERS
Voor leden van loyaliteitsprogramma's van andere hotels, cruisemaatschappijen of touroperators, zal de MSC Voyagers Club een status-match hebben dat een passend niveau biedt, van Classic tot Black. Gasten kunnen profiteren van een korting van 5% op een cruise en een vergelijkbare of hogere status in vergelijking met hun huidige loyaliteitsprogramma.
3.) 5% KORTING OP ALLE BOEKINGEN, VERVROEGDE TOEGANG TOT DE VERKOOP EN PUNTEN OM GEWELDIGE BELONINGEN TE ONTVANGEN

Leden van de MSC Voyagers Club kunnen al na hun eerste cruise gebruik maken van gebruik maken van 5 % korting op alle volgende boekingen, vervroegde toegang tot de verkoop en er kunnen op verschillende manieren punten verdiend worden*. Als gasten meer punten verzamelen verhoogt het lidmaatschapsniveau en verdubbelen de voordelen.
4.) EXTRA VOORDELEN EN DUBBELE PUNTEN BIJ VOYAGES SELECTION CRUISES
Voor MSC Voyagers Club leden van elk niveau zijn er, buiten de reguliere 5% korting, exclusieve Voyages Selection kortingen beschikbaar. Deze regelmatig samengestelde reisselecties worden verrekend met 5%, 10% (sinds 10 maart 2019) of 15%, wat betekent dat leden snel kunnen sparen voor hun volgende vakantie!
Deze vaarroutes zijn beschikbaar op alle cruises wereldwijd, van de Middellandse Zee tot de Baltische Staten, van de Caribbean tot de Oost-Chinese Zee en voor cruises van een paar dagen tot meer dan twee weken.
Vanaf eind juni 2019 hebben Voyagers Club leden nog een extra reden om hun volgende vakanties via Voyages Selection te boeken, elk van deze cruises kan gasten hun punten laten verdubbelen, afhankelijk van de geboekte experience. Dit biedt leden de mogelijkheid om hun lidmaatschapsniveau twee keer zo snel te wijzigen en om voordeel te halen uit te oplopende voordelen.
5.) BOEK EEN WERELDCRUISE EN VERHOOG JE STATUS DIRECT
Voor gasten die de status van Black Card Member snel willen bereiken en tegelijkertijd wereldreizigers willen worden, verdriedubbelen hun lidmaatschapspunten wanneer zij een volledige MSC World Cruise boeken, voor de gekozen experience. Zelfs Welcome-leden kunnen van deze aanbieding profiteren als hun inschrijvingsdatum eerder is dan hun World Cruise-boekingsdatum!
In tegenstelling tot andere cruises, worden deze punten voor vertrek automatisch toegevoegd aan het account van een lid, zodat ze onmiddellijk kunnen genieten van alle toegevoegde voordelen. Bovendien wordt het lidmaatschap automatisch met nog eens drie jaar verlengd. Reis rond de wereld met nog meer comfort!
Leden kunnen Voyages Selection reizen boeken via alle MSC Cruises-kanalen. Ga naar www.msccruises.nl voor meer informatie. Ga naar https://www.msccruises.nl/nl-nl/Voyagers-Club/Voyagers-Club.aspx voor meer informatie over MSC Voyagers Club.
Ga voor meer informatie over MSC Cruises naar www.mscpressarea.com

LET OP:
*De hoeveelheid punten is afhankelijk van de geboekte hut of experience, de lengte van de cruise en het bedrag gespendeerd aan services aan boord (zowel van tevoren en aan boord geboekt) en aankopen. Het boeken van een Yacht Club hut zal bijvoorbeeld meer punten opleveren als een Fastastica hut en een 10-daagse cruise zal meer opleveren dan een 5-daagse cruise, enzovoort.
Meer informatie op http://www.mscpressarea.com/nl_NL

Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie
Voor informatie over persreismogelijkheden en hoge resolutie beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:
MSC Cruises
Contactpersoon: Daniëlle Groot
Telefoon: 023-5656590/ 06-50859771
Email: danielle.groot@msccruises.nl
Dit is geen commerciële informatie maar persinformatie. U ontvangt dit persbericht omdat u bent opgenomen in het persbestand van MSC Cruises. Indien u deze persinformatie niet meer wenst te ontvangen, kunt u dat kenbaar maken in een email en deze te sturen naar danielle.groot@msccruises.nl. Uw mailadres wordt dan uit de database verwijderd.