msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC CRUISES OPENT DE VERKOOP VOOR DE MSC GRANDIOSA

02/03/2018

MSC CRUISES OPENT DE VERKOOP VAN MSC GRANDIOSA, HET EERSTE SCHIP UIT DE MERAVIGLIA-PLUS GENERATIE, WELK VANAF NOVEMBER 2019 ZAL VAREN IN DE MIDDELLANDSE ZEE

Het ultramoderne mega-schip bevat twee gloednieuwe shows van Cirque du Soleil at Sea

Hoofddorp, Nederland – 5 maart 2018 – MSC Cruises - de in Zwitserland gevestigde, ‘s werelds grootste particuliere cruiserederij en marktleider in Europa, Zuid-Amerika en Zuid-Afrika – kondigt vandaag de verkoop van MSC Grandiosa aan. De MSC Grandiosa zal op 16 november 2019 beginnen aan haar inaugureseizoen in de Westelijke Middellandse Zee. Vandaag start de verkoop exclusief voor de MSC Voyagers Clubleden inclusief een uitzonderlijk aanbod. Op 19 maart start de reguliere verkoop.

Het schip bevat twee gloednieuwe shows van Cirque du Soleil at Sea, exclusief gecreëerd voor de MSC Grandiosa. Gasten hebben de unieke kans om te genieten van de wereldleider in levend artistiek entertainment. De langdurige, exclusieve samenwerking tussen MSC Cruises en Cirque du Soleil zet nieuwe normen op het gebied van live-entertainment op zee met een totaal van acht originele shows die exclusief te bezichtigingen zijn aan boord van MSC Cruises’ 4 generaties Meraviglia schepen, waarvan dit het derde schip is met het entertainmentconcept Cirque du Soleil at Sea.

MSC Grandiosa zal haar gasten een onvergetelijke MSC Cruise ervaring bieden, met de volgende hoogtepunten:

Zeven nachten in de prachtige Westelijke Middellandse Zee – Bezoek de zes prachtige mediterrane steden Genoa, Civitavecchia, Palermo, Valletta, Barcelona en Marseille. In de havens kunnen gasten genieten van een breed scala aan activiteiten om de cultuur en geschiedenis van elke bestemming te ontdekken.

Uitstekende faciliteiten voor families en kinderen van alle leeftijden – Gloednieuw entertainment bovenop het reeds bestaande en bekroonde entertainment wat families kennen van MSC Cruises. Het DOREMI Lab biedt elke dag verschillende thema’s aan, terwijl de DOREMI Studio Lounge zich richt om kinderen te vermaken met de magie van muziek, met als mogelijkheid om liedjes te spelen en superster te worden in je eigen video. Dit ruime aanbod zorgt ervoor dat kinderen van alle leeftijden een onvergetelijke vakantie op zee hebben.

De Mediterrane-style promenade - Deze centrale promenade is voorzien van winkels, specialiteitenrestaurants en rustige plekken om te ontspannen. In de avond, komt de promenade tot leven met muziek, feesten en entertainment, evenals de verbluffende projecties op het 80 meter lange LED koepel.

MSC for Me past je vakantie aan en verbeterd de cruise-ervaring– MSC for Me is het digitale innovatieprogramma dat gebruik maakt van de nieuwste en meest geavanceerde technologie. Naarmate MSC Cruises doorgaat met het evolueren en innoveren van het digitale aanbod, kunnen gasten nieuwe functies verwachten die aan de individuele behoeften voldoen.

Uitgebreide eetgelegenheden – de MSC Grandiosa biedt een uitgebreide keuze van 12 binnen- en buitenlocaties met een verleidelijk aanbod aan buffetrestaurants tot specialiteitenrestaurants om te dineren. Op de promenade zal een exclusief restaurant voor de MSC Aurea gasten worden geïntroduceerd.

• De MSC Yacht Club biedt luxe accommodatie en exclusieve services aan, maar ook een reeks van fantastische privéfaciliteiten. Zoals de elegante Top Sail Lounge, een panoramische lounge met spectaculaire uitzichten, een volledig toegewijd restaurant, privébutler en de One Pool Deck, met privézwembad, bubbelbad, zonnedek en bar.

MSC Grandiosa is ontworpen voor alle seizoenen en kan de meeste internationale havens van de wereld bezoeken. Met 181.000 GRTs en een capaciteit voor 6.334 passagiers, wordt dit nieuwe mega-schip de grootste in de vloot van MSC Cruises tot nu toe. Het schip beschikt over de nieuwste milieutechnologie op zee en zal naast EGCS (hybride systemen) en SCR-katalysatoren (nieuwste uitlaatgasreinigingssystemen), ook uitgerust zijn met state-of-the-art afvalbeheer en recyclingmogelijkheden, emissiebeperkende energie- en warmteterugwinningssystemen en zeer geavanceerde afvalwaterzuivering.

Bij het boeken van de MSC Grandiosa, ontvangen MSC Voyagers Club-leden een extra korting van 5% bovenop de huidige 5% loyaliteitskorting en profiteren zij van de eerste keuze uit de best beschikbare hutten. Vanaf 19 maart profiteren alle gasten tot 4 september van 5% vroegboekkorting.
Om meer te weten te komen over de MSC Grandiosa, bezoek MSCCruises.nl
-EINDE-

Over MSC Cruises:
MSC Cruises is 's werelds grootste privé-cruiserederij en nummer één in Europa en Zuid-Amerika. Het bedrijf is een game-changer in de cruisewereld en heeft in de eerste tien jaar een groei van 800% behaald hetgeen heeft geleid tot een wereldwijde reputatie in de sector en een van de jongste cruisevloten op zee. MSC Cruises heeft haar hoofdkantoor in Genève.
De MSC Cruises-vloot bestaat momenteel uit 14 ultramoderne, zeer innovatieve en elegant ontworpen schepen, die een ongeëvenaarde vakantie-ervaring bieden met altijd heerlijke en authentieke gerechten, bekroond entertainment, veel ontspanning, comfortabele accommodatie, evenals een onberispelijke service en expertise.
In het kader van het ambitieuze, ongekende investeringsplan van € 10,5 miljard, zal de vloot tegen 2026 uitgebreid zijn tot 24 cruiseschepen. Tot nu toe heeft MSC Cruises zes nieuwe scheepsklassen ontworpen, allen prototypen die de grenzen van maritieme architectuur en ontwerp verleggen.
MSC Cruises voelt zich verantwoordelijk voor de fysieke en menselijke omgeving waarin het opereert. Het bedrijf opereert met het grootste respect voor de oceanen van de wereld en is voortdurend bezig met het verder ontwikkelen van innovatieve manieren om de milieu-impact van zijn cruise-passages te verminderen.
De vakantieactiviteiten van MSC Cruises worden over de hele wereld verkocht via een distributienetwerk in 67 landen. Het bedrijf heeft wereldwijd meer dan 17.000 mensen in dienst, zowel aan de wal als aan boord van haar schepen. MSC Cruises maakt deel uit van de MSC Group, welke bestaat uit toonaangevende transport- en logistieke bedrijven.
Meer informatie op http://www.mscpressarea.com/nl_NL

Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie
Voor informatie over persreismogelijkheden en hoge resolutie beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

MSC Cruises
Contactpersoon: Daniëlle Groot
Telefoon: 023-5656590/ 06-50859771
Email: danielle.groot@msccruises.nl

Dit is geen commerciële informatie maar persinformatie. U ontvangt dit persbericht omdat u bent opgenomen in het persbestand van MSC Cruises. Indien u deze persinformatie niet meer wenst te ontvangen, kunt u dat kenbaar maken in een email en deze te sturen naar danielle.groot@msccruises.nl. Uw mailadres wordt dan uit de database verwijderd.