msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC CRUISES INTRODUCEERT DE NIEUWE WINTER BROCHURE 2016-2017 & DE AANBIEDINGEN VAN DE MAAND

15/12/2016

MSC CRUISES INTRODUCEERT DE NIEUWE WINTER BROCHURE 2016-2017 & DE AANBIEDINGEN VAN DE MAAND

Winter Brochure 2016 – 2017

MSC Cruises stelt de nieuwe winter brochure 2016-2017 voor. Mooi, kleurrijk en makkelijk te gebruiken, deze brochure van MSC Cruises onderscheidt zich door zijn eenvoud en gemak.
De brochure is verdeeld in 3 verschillende delen: Het eerste deel is een korte presentatie van MSC Cruises. Het tweede deel omvat alle voorgestelde routes voor deze winter. Deze zijn gesorteerd per bestemming : MSC Grand Voyages – Middellandse Zee – Cuba, Antillen & Caraïben – Abu Dhabi, Dubai & Oman – Zuid-Amerika – Zuid-Afrika. Het laatste deel beslaat de algemene informatie (pakketten, tarieven, dekkenplannen, …).
De nieuwe winter brochure 2016-2017 van MSC Cruises is nu online beschikbaar op msccruises.be. De brochure zal ook worden geleverd in de reiskantoren tijdens de maand maart. De reisagenten kunnen de brochure reeds bestellen via de website van Soundwave : www.connect2.be.
Aanbiedingen van de maand
Abu Dhabi, Dubai & Oman : Cruise in balkonkajuit, vluchten en Allegrissimo drankenpakket inbegrepen !
Gedurende de hele maand maart, biedt MSC Cruises een all-inclusive pakket aan bestaande uit de 7-nachten cruise in balkonkajuit, vluchten met vertrek vanuit Brussel en het Allegrissimo drankenpakket aan vanaf €1.299 per persoon.
Tijdens de lente : de eerste zonnestralen zijn zeker niet te missen!
Uitzonderlijke condities op de reserveringen van de cruises met vertrek in april, mei en juni naar zonnige bestemmingen : Caraïben, Middellandse Zee en Noord-Europa. Cruises vanaf €399 per persoon.
Les Exclusives : enkel voor de trouwe leden !
Zonnige aanbieding : All-inclusive pakket in kajuit met zeezicht vanaf €1.459 per persoon. Voor alle winter cruises met de bestemming Cuba, zijn de vluchten met vertrek vanuit Parijs, het Allegrissimo drankenpakket en de toegangskaart voor Cubaanse grond inbegrepen.
Vrije keuze uit het schip en vertrekdatum:
- MSC Opera – Vertrek elke zaterdag vanuit Parijs, van 3 december 2016 tot 8 april 2017.
- MSC Armonia – vertrek elke dinsdag vanuit Parijs, van 22 november 2016 tot 7 maart 2017

Wim Willems