msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC SEAVIEW, HET TWEEDE SCHIP UIT DE MSC SEASIDE-GENERATIE SCHEPEN, WELKE VANAF ZOMER 2018 ZAL GAAN VAREN IN DE MIDDELLANDSE ZEE

15/12/2016

Vandaag start de verkoop exclusief voor MSC Voyagers Club leden

Het grootste private cruisebedrijf en marktleider in Europa, Zuid-Amerika en Zuid-Afrika, gevestigd in Zwitserland – kondigde vandaag aan dat het tweede schip uit de Seaside-generatie “smart” schepen in de vaart wordt genomen vanaf juli 2018 en MSC Seaview zal heten. De MSC Seaview zal in haar inauguratieseizoen de Westelijke Middellandse zee bevaren en onder andere wekelijks aanmeren bij historisch- en cultuurrijke steden als Genua, Marseille en Barcelona.

Vandaag start de verkoop exclusief voor de MSC Voyagers Clubleden, waarmee MSC Cruises met een uitzonderlijk aanbod haar loyale leden beloont. Op 18 juli start de verkoop voor iedereen.
Gianni Onorato, CEO MSC Cruises verklaarde, “Het erfgoed van ons bedrijf ligt in de Middellandse Zee. Het is dus vanzelfsprekend dat de MSC Seaview – welke in de vaart wordt genomen in juli 2018 – zal gaan varen in deze historische- en cultuurrijke zee. Voyagers Clubleden kunnen vanaf nu hun vakantie plannen en ervaren wat dit populaire gebied te bieden heeft. Het schip is één van de meest innovatief ontworpen schepen van de industrie op zee."

MSC Cruises’ Seaside-generatie schepen worden gebouwd door FINCANTIERI, één van de grootste scheepbouwers ter wereld. Deze nieuwe schepen combineren de traditie en expertise van FINCANTIERI met de Italiaanse flair en uitmuntendheid in design en de wereldwijde visie van MSC Cruises.

Dhr. Onorato vervolgde, “We zijn trots op onze samenwerking met FINCANTIERI voor het realiseren van onze visie met deze innovatief ontworpen, nieuwe generatie van smart schepen op zee.”
Beter bekend als “Het schip dat de zon volgt”, met de MSC Seaside-generatie, benadrukt MSC Cruises haar passie voor de zee en biedt unieke faciliteiten zoals de grootste verhouding buitenruimte per gast op zee. Geïnspireerd door een uniek concept van vakantie brengt de MSC Seaview de klanten dichter bij de zee om nog meer van het mooie weer te genieten. De reizigers zullen zich verheugen om meer tijd buiten door te brengen tijdens het eten, een drankje en het ontspannen onder de mediterrane zon, omgeven door de mooiste zee-uitzichten van de wereld vanuit hun balkonkajuit als ook de openbare- en panoramische ruimtes die zorgvuldig ingericht zijn om zoveel mogelijk van de zon en zee te genieten.

Een uitzonderlijk element van de MSC Seaview is de indrukwekkende 360° promenade die uitgerust is met bars, restaurants en boetieks langs het hele schip.
Een vakantie bij MSC Cruises is de perfecte gelegenheid om verschillende culturen, schoonheden en smaken te ontdekken. MSC Seaview- gasten zullen de wonderen van de Middellandse Zee verkennen in een authentieke MSC Cruises stijl. Naast de steden Genua, Marseille en Barcelona zal de MSC Seaview ook langs andere zeer populaire Mediterrane bestemmingen zoals Napels, Messina in Sicilië en Malta varen waar een breed scala aan activiteiten hun te wachten staat.
MSC Seaview is één van MSC Cruises’ nieuwe next-generatie “smart” schepen en is uitgerust met de beste technologieën beschikbaar op zee zodat de gasten kunnen genieten van een unieke en gepersonaliseerde cruise-ervaring. In samenwerking met Samsung, zullen de nieuwste schermen en mobiele oplossingen tot producten beschikbaar zijn, die ervoor zullen zorgen dat de gasten een meer reële ervaring zullen beleven, waaronder:

• Near Field Communication (NFC): cruisekaarten, polsbandjes of geconnecteerde smartphones voor verschillende doeleinden zoals geolocalisatie van kinderen, toegang tot kajuit of betalingen aan boord.
• Interactieve schermen om eenvoudig excursies, shows en restaurants te reserveren.
• iBeacon technologie: de voorkeur van elke gast wordt opgeslagen zodat gasten nooit iets hoeven te missen van hun favoriete belevingen. Via deze technologie zullen gasten notificaties ontvangen met relevante informatie en aanbiedingen.

Zoals bij elke vakantie van MSC Cruises, kunnen de gasten aan boord van de MSC Seaview, een cruise verwachten welke zich onderscheidt dankzij moderne en comfortabele accommodaties, verse en authentieke maaltijden, uitmuntend entertainment en ongekende ontspanning. Tevens is er ook een programma vol activiteiten dat speciaal gecreëerd is voor families met kinderen van verschillende leeftijdscategorieën.
Meer informatie over de kenmerken van de MSC Seaview zal komende maanden onthuld worden.

MSC Seaview zal haar eerste reis beginnen vanuit Genua op 10 juli 2018. Voor meer informatie of reserveringen, surf naar onze website: www.msccruises.be