msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC CRUISES BREIDT HAAR MSC YACHT CLUB AANBOD VERDER UIT VOOR EEN NOG EXCLUSIEVERE ERVARING

23/03/2021

• MSC Seashore zal beschikken over de grootste MSC Yacht Club in de vloot, met meer buitenruimte en exclusieve nieuwe Suites
• MSC Virtuosa zal een nieuwe ervaring bieden aan de gasten van de MSC Yacht Club

Bij de bouw van elk nieuw schip streeft MSC Cruises er altijd naar om de ervaring van zijn gasten te verrijken. Op de twee nieuwe schepen die dit jaar gelanceerd werden - MSC Virtuosa en MSC Seashore - heeft de rederij de MSC Yacht Club aanzienlijk verbeterd. Beide schepen zijn verlengde versies van hun zusterschepen, waardoor de uitbreiding van de MSC Yacht Club met meer openbare en buitenruimtes mogelijk wordt.

Het exclusieve MSC Yacht Club concept, voor het eerst gelanceerd in 2008 en nu beschikbaar op meer dan de helft van de MSC Cruises vloot, een echt "schip in een schip", heeft een nieuwe standaard gezet voor de industrie met een nieuwe cruise-ervaring en exclusieve diensten. Deze ervaring biedt passagiers alle voordelen van een privéclub waar exclusiviteit en privacy de sleutelwoorden zijn, terwijl ze toch kunnen genieten van alle ontspanning en entertainment die op het hele schip beschikbaar is.

Ontworpen voor gasten die willen genieten van exclusieve diensten, de all-inclusive MSC Yacht Club ervaring is volledig aanpasbaar en beschikt over een 24-uurs butler die de voorkeuren van elke gast kent en een zorgzame en discrete service biedt. Een conciërge staat ook klaar om elk verzoek te vergemakkelijken en te vervullen: van het organiseren van privé-excursies, tot het reserveren van een spa of de ochtendkrant, geen verzoek is onmogelijk!

Passagiers hebben de mogelijkheid om te ontspannen in deze weelderige en elegante omgeving, exclusief gereserveerd voor MSC Yacht Club gasten. Bij de ingang zetten fonkelende Swarovski-trappen de toon van verfijning.

Vanuit de MSC Yacht Club, gelegen aan de voorkant van het schip, kunnen gasten genieten van het beste panoramische uitzicht op het schip, terwijl ze ontspannen in de elegante Top Sail Lounge. De MSC Yacht Club biedt ook onbeperkte drankjes en gastronomische snacks gedurende de hele dag. Deze unieke ervaring biedt passagiers de mogelijkheid om te genieten van een traditionele afternoon tea of om de avond door te brengen met een cocktail in de hand terwijl u luistert naar live muziek.

Het gastronomische restaurant - geopend voor ontbijt, lunch en diner - biedt elke dag een à la carte menu met specialiteiten van de chef. In het restaurant en zijn sublieme omgeving, kunnen de gasten kiezen uit een brede selectie van gastronomische gerechten en wijnen.

Het privéterras en het zwembad bieden voldoende ruimte om te ontspannen in de zon: comfortabele ligstoelen, schaduwrijke cabana's of een hot tub.

MSC Seashore zal de grootste MSC Yacht Club van de vloot hebben
Verspreid over vier dekken is de MSC Yacht Club van MSC Seashore uitgebreid tot de grootste en meest luxueuze in de MSC Cruises vloot, met bijna 3.000 vierkante meter aan privéruimte.
• De ingang van de MSC Yacht Club zal opmerkelijk zijn, met een 46 vierkante meter verlichte Onyx muur over drie dekken en Swarovski glinsterende trappen. Bij het betreden van de MSC Yacht Club voelen passagiers zich onmiddellijk ondergedompeld in een omgeving van exclusiviteit die past bij de diensten die door deze unieke ervaring worden aangeboden.
• Het privézwembad en zonnedek - groter dan op andere schepen - zullen 2.000 vierkante meter beslaan. Een nieuwe panoramische whirlpool met acht zitplaatsen zal worden geïnstalleerd, naast een standaard whirlpool.
• Gasten kunnen kiezen uit 131 beschikbare Suites verdeeld in vijf verschillende categorieën: Indoor Suites, Deluxe en Royal Suites, evenals 41 grote Deluxe Suites en de 2 nieuw geïntroduceerde Owner's Suites.
• De Owner's Suites van 98 m² zullen een ongeëvenaard comfort bieden: privé balkon met whirlpool en buiten lounge, panoramische glazen wand voor een adembenemend uitzicht op zee en een eetkamer met aparte lounge.
• Vanaf november 2021 zal MSC Seashore Ocean Cay MSC Marine Reserve op de Bahama's aandoen, waar MSC Yacht Club passagiers kunnen genieten van privileges zoals een privéstrand en toegang tot Ocean House, met drankjes en eten gedurende de dag.

MSC Yacht Club: een nieuwe en verrijkte ervaring aan boord van de MSC Virtuosa
• Gasten zullen kunnen kiezen uit 103 exclusieve Suites bestaande uit: 2 Royal Suites met privé bubbelbad op een groot balkon, alsook nieuwe MSC Yacht Club Duplex Suites.
• De indrukwekkende Duplex Suites zijn verdeeld over twee dekken - op het eerste niveau ontdekken gasten een woon- en eetkamer met een bank die kan worden omgevormd tot een tweepersoonsbed, evenals een badkamer met douche. Op de tweede verdieping vindt men de hoofdslaapkamer en een badkamer met ligbad. Voor het ultieme welzijn heeft elke Duplex Suite een groot privé balkon met een eigen bubbelbad.
• De MSC Yacht Club op de MSC Virtuosa zal 1.225 vierkante meter buitenruimte bieden met een privézwembad, groot solarium, schaduwrijke cabana's en bubbelbaden.

DE VOORDELEN VAN DE MSC YACHT CLUB

Een unieke all-inclusive ervaring met een veelheid aan privileges :
• Voorrang bij inscheping en ontscheping zowel aan het begin en het einde van de cruise als tijdens excursies.
• 24-uurs butlerservice en een toegewijde conciërge om de cruise-ervaring te personaliseren en aan te passen aan de behoeften van elke passagier.
• ‘All-you-can-drink’ en ‘all-you-can-eat’ dineren in de MSC Yacht Club.
• Onbeperkte internettoegang voor twee toestellen.
• Gratis toegang tot de MSC Aurea Spa Thermal Suite.
• Aangepaste ervaringen, van winkelen tot excursies.
• Nespresso koffiezetapparaat in elke suite en gratis minibar, aangepast aan de voorkeuren van elke gast.
• Room service zodat gasten kunnen genieten van ontbijt op bed
• Vele andere diensten zoals hulp bij het in- en uitpakken, dagelijkse bezorging van de krant in de kajuit en een selectie van zoete en hartige canapés die elke dag in de kajuit worden bezorgd.

Een wereld van privileges met veel privé faciliteiten :
• Een privégedeelte van het schip dat enkel toegankelijk is voor gasten van MSC Yacht Club.
• Tussen 70 en 103 Suites (afhankelijk van het schip) uitgerust met Egyptisch katoenen kussens en lakens met traagschuim matrassen voor een ongeëvenaarde nachtrust.
• De Top Sail Lounge met zijn panoramisch uitzicht, bar, lichte snacks, afternoon tea service en avondentertainment.
• Het gastronomisch restaurant met een à la carte menu voor ontbijt, lunch en diner
• Een terras en een ruim privé-zwembad met bubbelbaden, een solarium en een buitenbar. De ideale plek voor gasten om te genieten van het uitzicht vanaf de boeg van het schip.

De MSC Yacht Club is beschikbaar op alle schepen in de Fantasia-, Meraviglia- en Seaside-klasse.

Voor meer informatie over de MSC Yacht Club, klik hier.
Voor meer informatie over de MSC Virtuosa, ga naar deze link.
#MSCVirtuosa #MasterpieceAtSea
Voor meer informatie over de MSC Seashore, ga naar deze link.
#MSCSeashore