msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC CRUISES OPENT DE VERKOOP VAN DE MSC WORLD CRUISE 2023

09/11/2020

WORLD CRUISE 2023 in BEELD

• 53 adembenemende bestemmingen in 33 landen, met een focus op het Aziatische continent
  • Zeven nachten aan de kade in legendarische steden, waaronder Sydney en Tokio.

MSC Cruises heeft de verkoop van de MSC World Cruise 2023 geopend. Deze uitzonderlijke cruise zal 53 prachtige bestemmingen in 33 landen en op 6 continenten bedienen, met een focus op belangrijke locaties in Azië. Gasten zullen aan boord gaan van de MSC Poesia voor deze spectaculaire 119-daagse reis, die begint op 6 januari 2023 vanuit Marseille. Het schip begint aan een reis van 30.000 zeemijl en doorkruist 24 tijdzones vanuit de vertrekhavens van Civitavecchia, Genua, Marseille en Barcelona.

Na de beroemde trans-Atlantische overtocht stopt de MSC Poesia op de Caribische eilanden vooraleer het Panamakanaal over te steken: een ongelooflijke ervaring die in het geheugen van alle passagiers gegrift zal blijven. Ze zal dan haar reis voortzetten naar de westkust van Midden-Amerika met stops in Costa Rica, Nicaragua, Guatemala en Mexico voordat ze San Francisco bereikt.

Eenmaal in het hart van de Stille Oceaan hebben de gasten de mogelijkheid om Maui (Hawaii), Samoa, Fiji, Auckland (Nieuw-Zeeland), Sydney en de Australische Goudkust, Cairns en het ongelofelijke Groot Barrièrerif, evenals Papoea-Nieuw-Guinea en de Filippijnen te ontdekken. Het schip zal dan aanleggen in Japan in het hoogtepunt van het kersenbloesemseizoen, met stops gepland in Kyoto en Tokio.

Gasten ontdekken meer over Azië door een bezoek te brengen aan Shanghai, Vietnam, Singapore of Maleisië. Ze zullen dan de Indische Oceaan oversteken naar de Golfregio. De MSC Poesia gaat dan via het Suezkanaal naar de Middellandse Zee, een andere onvergetelijke ervaring.

MSC World Cruise 2023 must-sees

• Puerto Limon, Costa Rica - De prachtige stranden en het weelderige regenwoud zijn een paradijs voor alle natuurliefhebbers. Hier zullen passagiers niet enkel de unieke ervaring hebben om inheemse luiaardsoorten van dichtbij te observeren maar ze zullen ook de rijke geschiedenis van Costa Rica's op één na grootste stad ontdekken.
  • San Francisco, Verenigde Staten - Gasten zullen hier de legendarische Golden Gate Bridge ontdekken en hebben ook de mogelijkheid om de Alcatraz gevangenis te bezoeken of om Californische wijnen te proeven in een van de beroemdste steden in de Verenigde Staten.
  • Honolulu, Verenigde Staten - Hawaï is beroemd om zijn zandstranden, kristalhelder water en vulkanen. Oahu is de thuisbasis van deze drie schatten. Passagiers kunnen deelnemen aan de Luau, een traditioneel Hawaïaans feest, of gewoon genieten van een dagje op het beroemde Waikiki Beach.
  • Sydney, Australië - Na het voorbijvaren van het Sydney Opera House en de imposante Harbour Bridge hebben de gasten twee dagen de tijd om de Australische stad te verkennen. Ze krijgen de kans om de beroemde Taronga Zoo te bezoeken voor een kans om kangoeroes te spotten of te leren surfen op Bondi Beach. Een bestemming voor iedereen.
  • Tokyo, Japan - Tokio is een van de zes Japanse steden waar de MSC Poesia op haar wereldtournee zal stoppen. Met vele unieke activiteiten om te ontdekken, zullen de passagiers verwend worden met een keuze: traditionele theeceremonie, training van sumoworstelaars in de vroege ochtend, of het ontdekken van de ongelooflijke lokale gastronomie die Tokio in de top van de rangorde van de Michelin-gids van ’s werelds steden met het meest sterren plaatst.
  • Shanghai, China - Een van China's meest iconische steden zal passagiers de mogelijkheid bieden om de rijkdommen van het Verre Oosten te ontdekken. Ze kunnen de Jade Boeddha Tempel bezoeken, een wandeling maken langs de rivier de Bund of een dagtocht maken naar de stad Zhujiajiao, waar de passagiers het gevoel hebben dat ze dankzij de historische huizen en bruggen terug in de tijd gestapt zijn.
  • Da Nang, Vietnam - De vijfde grootste stad van Vietnam is ook een van de mooiste. Gasten kunnen de beroemde en unieke marmeren bergen beklimmen, zich koesteren in de zon op het strand van My Khe of de prachtige pagodes ontdekken waar de stad ook beroemd om is.
  • Singapore - Omringd door het niet te missen Marina Bay Sands Hotel en het iconische Merlion, symbool van de stad, is Singapore een winkelparadijs met adembenemende winkelcentra. Het historische Raffles Hotel en de Singapore Bay Gardens bieden een perfecte harmonie van moderne en klassieke architectuur.
  • Akaba, Jordanië - Deze stad ligt aan de Rode Zee kust en is een paradijs voor duikers en geschiedenisfanaten. Van duiken in het Aqaba Marine Park tot het Mamluk fort en het Akaba Archeologisch Museum, deze bestemming heeft voor elk wat wils.

MSC Cruises kondigde onlangs de annulering van de MSC World Cruise 2021 aan na de sluiting van een groot aantal havens vanwege de huidige gezondheidssituatie. Passagiers die een reservering hadden voor deze wereldcruise hebben echter de mogelijkheid om hun afvaart op dezelfde route op MSC World Cruise 2023 om te boeken of te kiezen voor MSC World Cruise 2022.

Gasten ontvangen de volgende voordelen bij het maken van een reservering:

• Drank tijdens de maaltijden in Bella- en Fantastica-beleving
  • 15 excursies inbegrepen
  • 30% korting op wasserijdiensten
  • Leden van de MSC Voyagers Club krijgen 5% korting

Voor meer informatie over de MSC World Cruise 2023 kunt u deze link bezoeken.

Voor meer informatie over de MSC World Cruise 2022, klik hier.

Voor meer media-informatie kunt u terecht op deze link.

Over MSC Poesia

Aan boord van de MSC Poesia reizen gasten in stijl en betreden ze een verfijnde wereld van comfort en elegant design. Er is zoveel te genieten, van de spectaculaire fontein in de lobby tot de Zen Garden, van de authentieke Japanse Sushi bar tot het MSC Aurea Spa wellnesscentrum, met hammam, sauna en heerlijke massages, het is de ideale plek om de geest en het lichaam te laten rusten en te ontspannen. Voor de actievelingen is het schip uitgerust met een basketbal- en tennisbaan, een ultramoderne fitnessruimte, een minigolfbaan, 3 zwembaden en 4 whirlpools.