msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

COUNTDOWN VOOR MSC ARMONIA’S EERSTE MIAMI-CUBA-CRUISE

16/10/2018

•    MSC Armonia doet Havana 2 dagen lang aan als deel van haar 7 nachten durende Caribische routes.
•    Een vernieuwde en intense on board-beleving met dinerspektakels met Cubaans-Amerikaanse toets.

Genève, 16 oktober 2018 – Net geen twee maanden aftellen meer en MSC Armonia, MSC Cruises, 's werelds grootste privécruiserederij in Europa en Zuid-Amerika, gaat voor de eerste keer van wal vanuit Miami.
Na afvaart in Miami op 10 december 2018 gaat het verder naar Montego Bay, Jamaica via Georgestown,  de Kaaimaneilanden, Cozumel in Mexico tot helemaal naar Cuba en haar exotische hoofdstad Havana...
MSC Armonia zal hier speciaal in weekends aanmeren om haar passagiers maximaal te laten genieten van de retrosfeer die Havana oproept.

MSC Cruises wordt alzo de enige cruiselijn ter wereld die een 7 nachtenformule met bestemming Cuba aanbiedt  inclusief een 2-daags weekendverblijf in het bruisende Havana.

MSC Armonia kiest als ankerplaats voor het tropische Miami, naast MSC Seaside en MSC Divina. Exotisme volop dus, niet enkel een gloednieuwe en aanlokkelijke reisroute voor MSC Cruises' gasten, maar ook een waaier van nog intensere belevingen die de 'MSC Armonia experience' tot een onvergetelijk avontuur maken.
En eens aan wal in Havana zullen MSC Cruises' gasten ten volle kunnen genieten van het gastvrije Cuba.

Enkele nieuwigheden aan boord :

Culinair
•    Grensverleggende gerechten in specialiteitenrestaurant 'Surf & Turf'
•    Havana-hot spot lounge met een ruime selectie van Mojito-cocktails,
•    All-day-long Italiaans kwaliteitsijsroom van het huis Venchi.
•    Moonlight private dinner (voor Aurea Beleving gasten)

Entertainment
MSC Armonia’s avondprogramma werd volledig heruitgedacht. Spetterende shows die ultra-realistisch overkomen door gebruik van nieuwe beeldtechnologie die decors, landschappen en fantasiewerelden creëert in eindeloze variaties.

Een greep uit de voorstellingen :
•    ABYSS: Een verbluffend diepzeeavontuur,
•    THE TIME OF MY LIFE: een musicalversie van de film hit  'Dirty Dancing'.
•    FRENCH FOLLIES: een Parijse cabaretshow
•    THE GREATEST: bruisend Broadway  show, als een “best of” van Hollywoods beroemdste musical hits.
•    ITALIAN TOUCH: Italiaanse songklassiekers
•    En nog veel meer…

Havana inside out
Passagiers kunnen aan wal om Havana te leren kennen via een palet van topattracties, van muziek over kunst, tot architectuur en lokale specialiteiten.

Excursies zijn onder meer:

•    Vintage American cars-tour waarbij passagiers worden rondgereden langs toeristische voltreffers in retro-Amerikaanse wagens.
•    Sigaarfabriek en rumbrouwerij.  Nog twee andere tijdloze iconen uit de Cuba-cultuur zijn handgerolde sigaren en suikerrietrum.
•    Een bezoek aan Havana’s beroemdste nightclub, de Tropicana Club.

MSC Armonia is speciaal uitgerust met voorzieningen die beantwoorden aan het ideale gezinsverblijf.  Inclusief een gloednieuw waterpretpark voor kinderen, een exquis en afwisselend dineeraanbod, 24/7 entertainment en een brede selectie van ontspannings- en wellnessbehandelingen. Dit alles in een kader van de typisch Europese flair, het visitekaartje bij uitstek van MSC Cruises.

Voor alle bijkomende informatie over MSC Cruises’ Cuba-programma, MSC Armonia of voor boeking, contacteert u onze officiële reispartners of kijkt u op www.msccruises.be

For more info
RCA PR - Hilde Meus