msc logoBedrijfsinformatie en mediaruimtemenu icon

MSC CRUISES BREIDT ENTERTAINMENTAANBOD VOOR FAMILIES UIT EN GEEFT HAAR GASTEN DE KANS OM TE SCHITTEREN IN DE KINDERWEBSERIE “KELLY & KLOE”

17/05/2017

KELLY & KLOE KEERT TERUG VOOR SEIZOEN TWEE – AUDITIES NU GEOPEND

MSC Cruises – de in Zwitserland gevestigde grootste private cruisemaatschappij en marktleider in Europa, Zuid-Amerika en Zuid-Afrika – breidt haar entertainmentaanbod voor families uit door jonge gasten de kans te geven om te schitteren in de tweede reeks van de populaire kinderwebserie ‘Kelly & Kloe’ via audities aan boord, die nu geopend zijn.

Na het succes van de eerste reeks van Kelly & Kloe en de ervaring voor de kinderen aan boord werkt MSC Cruises aan een tweede reeks van vier afleveringen, elk met een eigen thema: eentje over MSC Meraviglia, het splinternieuwe schip, seizoensafleveringen voor Halloween en Kerstmis en een aflevering met een speciaal thema, genaamd Masquerade.

Tot op heden werden de webserie en de trailer bekeken door meer dan 1,5 miljoen mensen via de website en sociale mediakanalen. Meer dan 40.000 kinderen namen aan boord deel aan de ‘Kelly & Kloe’-dag en beleefden de serie in het echt met een reeks interactieve activiteiten, slechts één van de vele die speciaal voor kinderen van alle leeftijden georganiseerd worden.

MSC Cruises heeft nu de audities geopend voor kinderen tussen 8 en 17 jaar voor een aantal personages die een rol zullen spelen in de nieuwe serie. Alle kinderen aan boord kunnen deelnemen aan de audities. Zij worden gefilmd met een greenscreen. De kinderen zingen het themalied van het programma, doen een dansje en vertellen voor de camera waarom zij graag willen meedoen in de nieuwe serie. Ouders kunnen deze video ook kopen als aandenken aan hun cruise*.

Matteo Mancini, Manager Kinderentertainment bij MSC Cruises: “Kelly & Kloe” bleek zowel aan als van boord erg populair te zijn bij onze gasten in 2016. Wij zijn dan ook heel blij dat wij een tweede reeks van de webserie mogen produceren voor de fans. Bij MSC Cruises streven wij naar het beste entertainment op een unieke en spannende manier. Daarom vinden wij het zo geweldig dat we onze kinderen de kans kunnen geven om een rol te spelen in de tweede reeks. De audities zijn nu geopend op alle schepen van onze vloot.”

Alle inzendingen van de volledige vloot van MSC Cruises worden verzameld en beoordeeld door een jury die bestaat uit leden van de afdeling Entertainment van MSC Cruises en de schrijver, producer en regisseur van de serie. Dit zijn Roberto Cuccarini, Roberto di Napoli en Andrea Parodi, welbekend om hun tv-werk en muziektheaterproducties. De casting loopt tot januari 2018 en de personages worden geselecteerd in juni, september en november 2017 en in januari 2018.

Fans van de serie Kelly & Kloe mogen uitkijken naar vier gloednieuwe afleveringen die te zien zullen zijn op de volgende data:

• MSC Meraviglia: 15 september

• Halloween: 20 oktober

• Kerstmis: 15 december

• Masquerade: 9 februari 2018

Voor meer informatie over het aanbod voor families bij MSC Cruises, surf naar: LINK

Voor meer informatie over Kelly & Kloe en om de eerste reeks te bekijken, surf naar www.kellyandkloe.com